Baza znanja

Kako urediti, da bo SMTP deloval v Outlooku

V primeru, da na novo dodajamo račun v Outlook je postopek takšen:

1. Ko izberemo dodaj nov e-mail račun, se nam odpre okno v katerem izberemo Manually configure server settigs or additional server types.

 

2. Izberemo Internet E-mail.


3. Izpolnemo vsa potrebna polja in na koncu kliknemo še na More Settings.


4. V zavihku Outgoing Server, dodamo kljukico pod prvo izbiro (My outgoing server (SMTP) requires authentication).

V primeru, da imate račun že dodan v Outlook,  je potrebno v nastavitvah samo dodati kljukico kot je prikazano v točki 4.

 

 

Vam je bil odgovor v pomoč?

 Natisni članek

Preberi še

Web dostop (Webmail)

Do vseh vaših email računov lahko dostopate preko povezave:http://VASADOMENA.si/webmail...

Mailing - Kako nastavim TXT zapis?

1. Prijavite se v nadzorno ploščo cPanel. 2. V razdelku Domene (Domains) izberete možnost...

Kje dobiti vse potrebne informacije za dodajanje vaših email računov v privzetega odjemalca pošte?

1. Prijavite se v admina Spletne sobe. 2. Izberete zavihek Moje storitve in pri...

Kje lahko urejam poštne predale za svojo domeno?

Poštne predale in aliase lahko urejate v cPanelu: prijavite se v cPanel:...

Kako nastavim SPF e-mail potrjevanje

1. Prijavite se v cPanel. 2. V razdelku Mail izberete Email Authentication. 3. Na naslednji...