Baza znanja

Kako urediti, da bo SMTP deloval v Outlooku

V primeru, da na novo dodajamo račun v Outlook je postopek takšen:

1. Ko izberemo dodaj nov e-mail račun, se nam odpre okno v katerem izberemo Manually configure server settigs or additional server types.

 

2. Izberemo Internet E-mail.


3. Izpolnemo vsa potrebna polja in na koncu kliknemo še na More Settings.


4. V zavihku Outgoing Server, dodamo kljukico pod prvo izbiro (My outgoing server (SMTP) requires authentication).

V primeru, da imate račun že dodan v Outlook,  je potrebno v nastavitvah samo dodati kljukico kot je prikazano v točki 4.

 

 

Vam je bil odgovor v pomoč?

 Natisni članek

Preberi še

Pošiljanje elektronske pošte iz PHP aplikacij

Varnostne spremembeZaradi količine uspešnih napadov na spletne strani in posledičnega pošiljanja...

Kje dobiti vse potrebne informacije za dodajanje vaših email računov v privzetega odjemalca pošte?

1. Prijavite se v admina Spletne sobe. 2. Izberete zavihek Moje storitve in pri...

Kje lahko urejam poštne predale za svojo domeno?

Poštne predale in aliase lahko urejate v cPanelu: prijavite se v cPanel:...

Mailing - Kako nastavim TXT zapis?

1. Prijavite se v nadzorno ploščo cPanel. 2. V razdelku Domene (Domains) izberete možnost...

Kako nastavim SPF e-mail potrjevanje

1. Prijavite se v cPanel. 2. V razdelku Mail izberete Email Authentication. 3. Na naslednji...